ר"ע כפר קאסם השתתף בהלוויית המחבל: "לא תומך במעשה"

איתי גדסי 1 Comment on ר"ע כפר קאסם השתתף בהלוויית המחבל: "לא תומך במעשה"

ראש עיריית כפר קאסם ספג תגובות חריפות לאחר שהשתתף בהלווית המחבל שביצע את הפיגוע ביום חמישי. הבוקר הוא הבהיר כי לא מדובר בתמיכה במעשה | דרעי: "לראות ולא להאמין"

כפר קאסם צילום: משה שי/FLASH90     
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפיגוע בכפר קאסם: ראש העיר, עאדל בדיר עורר סערה לאחר שהשתתף בהלוויית המחבל שביצע את הפיגוע המשולב ביום חמישי, בו נפצעו שלושה שוטרים.

בריאיון ל'כאן חדשות', הבהיר הבוקר בדיר כי השתתפותו בלוויה אינה מהווה תמיכה במעשה שביצע וכי למשפחה אין קשר לאירוע והם "לא מאמינים שזה קרה". בנוסף, הוא שיבח את שוטרי העיר ואמר כי גם התושבים מתייחסים אליהם כבני בית בכפר קאסם. עוד ציין בדיר כי מדובר באירוע חמור, אך לדבריו יתכן שבוצע על רקע נפשי והוא "סומך על זרועות המשטרה" שיגלו את המניע.

יו״ר ש״ס אריה דרעי תקף: "לראות ולא להאמין. במקום לגנות את הטרור שבוצע בעירו ולדרוש בשלומם של הפצועים, בחר לו ראש עיר במדינת ישראל להשתתף בהלווית מחבל ארור שבאכזריות דרס וירה לעברם של קצין ושני שוטרים במהלך פעילותם בעיר. בושה וחרפה".

השר המיועד למורשת חה"כ הרב עמיחי אליהו, הגיב: "ראש עיר שמגיע להלווית מחבל, צריך להיות מודח מתפקידו. לא יתכן שראש עיר יתן גיבוי למחבלים וימשיך לייצג את מדינת ישראל. אנחנו שוקדים על הצעות חוק שימנע מתומכי טרור לקבל תמיכה מהמדינה. הגיע הזמן".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אריה
    אתה שר הפנים בטוחני שאתה יודע כיצד להעיף אותו כמו שעשית בטבריה
    שיבינו מי שלא נאמן למדינה של העם היהודי עם המסורת הכימית והענקת שלו
    יש טיסות לכל מקום בעולם מוזמן לקחת כרטיס מכיון אחד!